logo.gif (6K)


      NEW:   35 zemφ, 66 operßtor∙, 118 tarif∙! To je p°ehled cen za DSL ve sv∞t∞.
Dial-up vs. ADSL
! unikßtnφ pr∙zkum trhu !
V²zvu ji╛ podpo°ilo
12289
osob!
zahlavi.gif (6K)
JakΘ skuteΦnΘ p°enosovΘ rychlosti dosahujete na svΘ p°φpojce (ne nutn∞ ADSL)?MΘn∞ jak 56 kbit/s (34%)
MΘn∞ jak 56 kbit/s
Od 56 do 128 kbit/s (19%)
Od 56 do 128 kbit/s
Od 128 do 256 kbit/s (16%)
Od 128 do 256 kbit/s
Od 256 do 512 kbit/s (16%)
Od 256 do 512 kbit/s
Vφce jak 512 kbit/s (16%)
Vφce jak 512 kbit/s
PoΦet hlas∙: 3698
P°edchozφ anketa

neprehl.gif (1K)
  :: Diskuse
  :: Nßzory Φtenß°∙
  :: Mapa ADSL pokrytφ
  :: D∙le╛itΘ dokumenty
  :: Technologie xDSL
  :: Ceny DSL ve sv∞t∞
  :: Anal²za signatß°∙
  :: Internet v Φφslech
  :: Prezentace
  :: Reklamnφ materißly
  :: Sp°ßtelenΘ weby
  :: O nßs

odkazy.gif (1K)
  :: ╚esk² Telecom
  :: Ove°enφ dostupnosti ADSL
  :: TelekomunikaΦnφ ·°ad
  :: Slovensk² protest
  :: Zßstupci U╛ivatel∙ Internetu
  :: B°ezen m∞sφc internetu
  :: Sdru╛. obrany spot°ebitel∙
  :: Svaz pacient∙ ╚R
  :: Ministerstvo informatiky ╚R




vφce...

P°idat do oblφben²ch

Stßhn∞te si nß╣ banner.


ikona.gif (2K)


dslbanner.gif (16K)


PAU⌐┴L OD EUROTELU ANO, ALE BACHA! aneb SURFU ZDAR!
23.02.04 16:57
fREADY
Pau╣ßl od eurotelu ano,ale bacha!aneb Surfu zdar!

Prßv∞ si budu po°izovat net od eurotelu a po prostudovßnφ prospekt∙ jsem zjistil ╛e eurotel mß nejlevn∞j╣φ a kvalitnφ net-tak teda proΦ ne?

18.06.03 11:11
Petr
Pozor na operßtory u Eurotelu

Souhlasφm s tφmto Φlßnkem. Mßm obdobnΘ zku╣enosti. P°i mΘ telefonickΘ aktivaci tarifu DATA-nonstop na tandemovΘ kart∞ mi pracovnφk na lince operßtora jen tak z jeho libov∙le p°ifa°il k tomu je╣t∞ objednßku tarifu RELAX plus a hned poslali ╛ßdost o zaplacenφ zßlohy na dal╣φ pau╣ßl. Teprve po ostrΘm rozhovoru na lince operßtora do╣lo ke stornu tΘto pseudoobjednßvky a zru╣enφ druhΘho pau╣ßlu. Tak╛e pozor na Eurotel. Jsem ji╛ dlouho u╛ivatelem sφt∞ Oskar, ale tento pau╣ßlnφ tarif nemß opravdu na trhu konkurenci. Od tΘ doby co ho pou╛φvßm (cca 2 m∞sφce) jsem s nφm nadmφru spokojen².

29.05.03 12:14
hil
Bluetooth

To samΘ, p°φpadn∞ Bluetooth (pokud ho umφ mobil). Potom m∙╛e b²t mobil kdekoliv v mφstnosti.

22.05.03 11:33
le@
AD:Renata

Odpov∞d∞la jsem mejlem, ale zajφmß-li to i n∞koho dal╣φho, tak vlnßm z mobilu jß sama neunikßm. Ale cesta existuje: Infraport s dostateΦn∞ dlouhou ╣n∙rou + cca metrov² doasah paprsku nebo holt p°iplatit na modrozubatΘ za°φzenφ. To pakm∙╛e b²t mobil i dßl. Jinak nevim. Vφ n∞kdo?

21.05.03 19:01
Renata
poradφte?

Poradφte, jak napojit obyΦejn² poΦφtaΦ na pau╣ßl Eurotelu tak, aby na m∞ mobil nezß°il? V realit∞ jsem napojenφ nikdy nevid∞la. Za p°φpadnou odpov∞d mov d∞kuji. Renata (m∙j email: damianne@post.cz)

19.05.03 21:05
LE@
faktura

Tak faktura u╛ p°i╣la. Je to super, fakt to je pau╣ßl za 1050, plus to, co si jak²mkoliv zp∙sobem probendφte z "individußlu". Jß jsem si, trdlo, zatelefonovala v dom∞nφ ╛e volßm z Oskara a mßm to i s Eurotel Data Nonstop za 1155...WAU! Sbohem Telecome. Aspo≥ na Φas...

18.05.03 13:35
Petr
Dopln∞nφ

je╣t∞ dopln∞nφ, do polφΦka Extra Commands zadejte jen tuto Φßst:

+CGDCONT=1,"IP","internet"

apod. viz p°edchozφ text. ProblΘm je, ╛e na Infolince neum∞jφ stßle poradit, co a jak p°esn∞.

Pokud jde o ICMP protokol, ten mß Eurotel zakßzan² a nefunguje proto p°φkaz PING, TRACEROUTE apod.

18.05.03 13:30
Petr
jak na nastavenφ, odpov∞∩

Nastavenφ GPRS pro Eurotel:

INIT: AT+CGDCONT=1,"IP","internet" - pau╣ßl
INIT: AT+CGDCONT=1,"IP","gointernet" - GO sada
DNS1: 160.218.10.201
DNS2: 194.228.2.1

vytßΦenΘ Φφslo: *99***1#

*99# je obecn² vytßΦecφ °etezec pro GPRS. Pokud APN v PC nikde nenφ nastavenΘ, je nutno p°idat °et∞zec za IDIT viz v²╣e. P°φpadn∞ v mobilu vytvo°it GPRS profil s tφmto APN Pak se jako vytßΦecφ string pou╛ije *99***1#, kde 1 znamenß pou╛itφ profilu 1 definovanΘho AT p°φkazem.

Nap°. ve Win 2000 se AT string nastavuje v Ovlßdacφch panelech, Modem, na kart∞ Advanced modemu do polφΦka Extra inicialization Commands. M∙╛e se to zapsat i bez ·vodnφho AT (at doplnφ samo Windows).

Sφ╗ Eurotelu p°id∞luje IP adresy: 160.218.*.*

------------------------
Nastavenφ GPRS pro ╚esk² Mobil v poΦφtaΦi:

INIT: AT+CGDCONT=1,"IP","internet" - pau╣ßl
INIT: AT+CGDCONT=1,"IP","ointernet" - oskarta (nebo "owap" pro APN v mobilu pro wap)
DNS1: auto
DNS2: auto

VytßΦenΘ Φφslo: *99***1#

Ceny GPRS (k 5/2003) - na Oskart∞:
0,60 KΦ za 1kB wap
0,06 KΦ za 1kB ointernet
--------------------------------

Jinak nejlevn∞j╣φ telefon s podporou GPRS 4+1 timeslotu (rychlost downlinku je a╛ 52kbps) je z°ejm∞ Siemens MT 50 t.Φ. za 2300,--KΦ viz t°eba
http://obchod.eurocomputer.cz/Product.asp?kod=670048

a k tomu datov² kabel i s dobφjenφm p°es USB za cca 400 KΦ (ceny uvedeny bez DPH)

ReßlnΘ zku╣enosti jsou t∞ch 52kbps, pokud sφ╗ uvolnφ timesloty, zkou╣el jsem to i u obchodnφho st°ediska (velkΘ mno╛stvφ lidφ) a tam sφ╗ pustila maximßln∞ 1 timeslot = jelo to velmi pomalu nebo v∙bec.

Snad to n∞komu pom∙╛e.

02.05.03 12:16
NEO
ICQ na DATA NONSOP

My jsme byly p°ipijenφ dva p°es DATA NONSTOP, ka╛dej m∞l nainstalovan² svoje ICQ a v pohod∞... funguje p°es to i FTP, Φili pokud nep∙jdou stahovat files p°es ICQ, tak rozhodn∞ GPRS za to nem∙╛e..

Myslφm, ╛e pokud na tom nehodlß╣ hrßt hry, tak se to dß...

v prßci sice sedφm na 256 kb/s , co╛ je nebe a dudy, ale dß se to...

02.05.03 11:59
ALEX
Jakej je ping na tom to pripojeni???

Jdou prijmat data pres icq???? Fakt kamarad mne rika ze to nema cenu a ze stoi to za prd.Co na to rikate vy?????

02.05.03 11:39
NEO
MOTOROLA a DATANONSTOP

no jß mßm Motorolu T720i taky z polska a skuteΦn∞ jsem z poΦßtku wapoval p°es polsk²ho operßtota, na╣t∞stφ sem tam m∞l twist kartu, tak°e mi ji to vysrklo a ╣mitec, tak╛e skuteΦn∞ bacha na to, ale to vßm °eknou na zelen² lince Eurotelu p°es co wapujete.

Co se t²Φe datanonstop od Eurotelu a m²ho mobulu kerej mß GPRS 4+1, tak p°ipojenφ kolφsß mezi 3-7 kb/s realn² downloadu v WinXP jsem p°ipojen 115kb/s, co╛ je kravina, ale Win to tak detekujφ, jinak jsem p°ipojen 56Kb/s. DoporuΦuju pro MOTOROLY: GPRS Wizard, je to super SW.

a pro v╣echny co majφ tento tarif je good utilitka maradoxne od T-mobilu GPRS monitor, kdy v mal²m okn∞ se graficky zobrazuje aktußlnφ rychlost p°ipojenφ celkov² objem dat atd. prost∞ p∞knß blb∙sta.

Pro dokreslenφ:

Doma jsem propojil notebook s desktopem, na kter²m sem nasdφlel GPRS p°ipjenφ a te┤d serfujeme na dvou poΦφtaΦφch p°es mobil a jede to celkem dob°e.

Pr∙m∞rn∞ kolem 5-6 Kb/s.. jedinΘ co je bolestφ tohoto typu p°ipojenφ je PING, kterej dφky mobilnφ sφti ot°esnej, ale to vyu╛ijete jen p°i hranφ her p°es NET.

02.05.03 09:00
Alex
Chci to take

Jestli mate s tim skusenost tak mne poradte mam do toho jit nebo ne?Ma to cenu ? A co to je ze nekomu prijdou faktury na 550 kc??? Jak je to mozne? Jestli ET rikali 1000 kc + 95 nova sim,co je na tom pravdy? Sakra lidi Help me ja fakt uz nevim co mam delat mam Motorolu v 66 a prej budu mit rychlost 56 Kb/sek co je na tom pravdy?

01.05.03 20:17
Tomas
Ktery profil

Jak nastavit spravne cislo profilu kdyz mam eurotel jako c.2
Da se to?

je to:
+cgdcont=2,"IP","internet"
nebo:
*9***2#

?
Ja ho mam radsi sice jako "1", ale zajima me to.

01.05.03 15:30
nishkam
faktury anebo POZOR na mobily z dovozu

muj kamarad si vcera koupil mobil, nechal aktivovat data nonstop, nekolik hodin wapoval a rano mu volali z EuroTelu, ze vycerpal sluzby za 3000,- Pointa je v tom, ze mobil byl dovezeny z Polska a mel prednastaveny polsky profil. Ty 3000,- musi zaplatit, tak pozor na to.
Blbe je take to, ze EuroTel neni schopen zjistit kolik jste provolal dokud nepride to mesicni vyuctovani. :-/ Mi rekli, ze pokud mam nastavene cislo *99# nebo *99***1#, pak je to gprs a vse je v poradku. Ale stejne jsem zvedavy na tu fakturu.

30.04.03 20:15
Alex
Faktura..

Ahoj, me ET poslal za 17 dni fakturu na vic jak 420.000,- Kc. Jeden klidny telefonat, omluva ET, zasilaji dobropis a novou fakturu na cca 550 Kc. Proste je to nove a tak to ma detska nemoci. Jelikoz nemam zadne draty do baraku (mimo 220V), tak to je jedina sance.

30.04.03 19:32
le@
Ad:Krava

Omluva, nemyslela jsem to zle. Ale p°eju i tak hezkej sabbat!

30.04.03 14:24
Krava
faktura

Tak to me teda stvete, nigdo mi neveri. Byl sem linej, ale du nazhavit scaner a poslu vam to, neverici jelimani!!! Gdo chce kopii moji faktury at se vozve na cowart@biba.cz!!!

30.04.03 13:53
le@
faktura?????

Hele∩ Krava, kachny pat°ej na vodu. Apokud to nenφ kachna,tak to celΘ bylo to, co se kdosi na mobilu Φi kde,domnφval od zaΦßtku. Aprφl. Akorßt si t°eba °ekli, ╛eho protßhnou do ╚arodejmic! Tak Φau veΦeerrrr na sabbatu!

30.04.03 13:50
le@
faktura?????

Hele∩ Krava, kachny pat°ej na vodu. Apokud to nenφ kachna,tak to celΘ bylo to, co se kdosi na mobilu Φi kde,domnφval od zaΦßtku. Aprφl. Akorßt si t°eba °ekli, ╛eho protßhnou do ╚arodejmic! Tak Φau veΦeerrrr na sabbatu!

30.04.03 13:23
Krava
faktura

Tak to se teda milankove bojte, me uz faktura prisla a to na rovnou: 329.342,12 KΦ. Docela rßna, co? :o)

30.04.03 12:51
le@
Mystikovi

(Tyky bych si vyprosila, rad╣i budu kopyto, kopito mi p°ijde fakt pytomφ;-)) Vej╣, u "cernyse" to nevypadß ╛e je kopyto zßkaznφk, tedy my, ale ╛e m∙╛e b²t i u Eurotelu. Cht∞lo to Φφst a╛ do momentu, kdy je jasno, ╛e jsem ╛ßdala ne o zm∞nu tarifu, ale o v╣echno komplet. Pak se samoz°ejm∞ Φekß na k≤d pro komunikaci.
A sm∙lu m∞l spφ╣ ne╛ jß "cernys" a o tom ten Φlßnek, hlavn∞ je. «e je to pomal² m∞ nevadφ a ╛e sprßvn² Φφslo se Φlov∞k dozvφ a╛ po n∞jakΘm Φase, to beru za prkotinu,v m²m p°φpad∞ spφ╣ za kliku! Opravdu to ale d∞lß dojem,╛e z d∙vodu nejvy╣╣φho utajenφ to utajili Eurotelßci i p°ed vlastnφmφ zam∞stnanci a kopytoidn∞j╣φ prodejci jist∞ napßchajφ i vφce chyb, ne╛ jen tyhle dv∞. Lidi zlat², nauΦte se Φφst! Ten Φlßnek je hlavn∞ o tom,aby se n∞komu dal╣φmu nestalo to, co mn∞ a je╣t∞ h∙° - Φernysovi...

30.04.03 12:17
cernys
Bacha na sprßvnou aktivaci

Aktivoval sem si Eurotel Data Nonstop a v pohod∞ si surfoval a╛ do okam╛iku, kdy mi p°i╣la faktura na 22tis. !! ⌐el sem to reklamovat a zjistil sem, ╛e mi omylem aktivovali GPRS roaming!! Te∩ je to v reklamaci a Φekßm jak to dopadne...

30.04.03 08:12
Alex
A da se pres to hrat hry?

Asi tezko co?Dejme tomu ze bych chtel zaparit halflife na gamezone pujde to nebo ne vi to nekdo?

30.04.03 08:12
Alex
A da se pres to hrat hry?

Asi tezko co?Dejme tomu ze bych chtel zaparit halflife na gamezone pujde to nebo ne vi to nekdo?

30.04.03 08:02
Lord Mystic
Sm∙la

To mß autorka docela sm∙lu. Jß jsem telefonicky za 5 minut zm∞nil tarif a nechal k tomu p°idat Data Nonstop a po p∙lnoci u╛ jsem normßln∞ datoval. Tak╛e nechßpu n∞jakΘ zasφlßnφ k≤d∙ atd. TakΘ nev∞°φm ╛e by rychlost byla tak nφzkß, to spφ╣ bude telefonem a propojenφm.

To jen ze zaΦßtku co jsme prolΘtl oΦima. P°ijde mi to podobnΘ, jako kdy╛ jsem toto slu╛bu zaΦφnal pou╛φvat jß - takΘ jsem kv∙li svΘ blbosti a neinformovanosti p°ehlΘdl pßr v∞cφ a nemohl to dlouho rozchodit a tyky jsem se tφm pak je╣t∞ ve°ejn∞ nechlubil ╛e jsem kopito. Tak sorry, Φekal jsem n∞co co opravdu n∞co °ekne o tΘto slu╛b∞ a ne o ne╣ikovnosti Φi nezku╣enosti autorky.

29.04.03 16:04
le@
Ae ale do Ostravy

Hlavn∞ se mi tu pßnovΘ nepoperte! Nikomu necpu sv∙j nßzor, kdokoliv si m∙╛e ud∞lat sv∙j vlastnφ. Jß jen °φkßm s Φφm jsem se potkala. Nepotkß-li se nikdo jin² s problΘmem - jen dob°e. Co se rychlosti t²Φe, doufßm, ╛e si mohu lp∞t na tom, ╛e je to p°φpad od p°φpadu, telefon od telefonu, PC od PC os od os a hodina od hodiny. Vßm to chodφ rychle, mn∞ pomalu, st∞hovat jinam se kv∙li tomu nebudu. V ka╛dΘm p°φpad∞ je super, ╛e n∞kdo tuhle pecku Telecomu u╣t∞d°il, t°eba zaΦne b²t komunikativn∞j╣φ. Jenom╛e Eurotel asi z d∙vod∙ utajenφ nestihnul nepro╣kolit personßl.Sßm °φkßte,╛e to nebylo ze strany operßtora ·pln∞ hladkΘ. Krom∞ toho jestli ╚Tc opravdu koupφ cel² Eurotel, tak budem mφt t°eba stejn∞ po ╛φ╛alkßch, v Ostrav∞ jako v Praze a tenhle ╛abomy╣φ ·prk od Telecomu k Telecomu bude fakt kpopukßnφ ░-D

29.04.03 15:33
Sova Miloslav
RE:Roman Stri╣

Myslφm si ╛e Φlßnek lidi neodradφ ale upozornφ na n∞kterΘ maliΦkosti kterΘ m∙╛ou b²t p°i rozhodovßnφ d∙le╛itΘ. To ╛e teoretickß rychlost je p°ibli╛n∞ 44kb/s se dozvφ od ka╛dΘho operßtora,najdou to v ka╛dΘm letßku ale skuteΦnou rychlost z letßku nevyΦtou. A tak se ka╛d² m∙╛e rozhodnout jestli do toho jde i za cenu, ╛e rychlost mu n∞kdy klesne a╛ na nulu. Jinak jestli si myslφte, ╛e by jste zvlßdnul lep╣φ Φlßnek, tak nenφ nic jednodu╣╣φho ne╛ ho veΦer napsat a zφtra m∙╛eme diskutovat pod va╣φm Φlßnkem:-))Jinak informace uvedenΘ od panφ HniliΦkovΘ jsem samoz°ejm∞ ove°il p°φmo u Eurotelu tak╛e v╣e je v naprostΘm po°ßdku:-)

29.04.03 15:22
radon
odezva, ssh apod.

No abych rek pravdu, cekal bych vic praktickych zkusenosti. Zajimala by me hlavne odezva, napr. jestli je to pouzitelny na dalkovou spravu via ssh apod.

29.04.03 15:04
Roman Stri╣
RE: Pan Sova

╚φst to a╛ do konce? Proboha proΦ? Jak jsem napsal, nep°eΦetl jsem moc, ale ani jedinß v∞ta, kterou jsem p°eΦet mi nebyla k jakΘmukoli posouzenφ, zda slu╛ba je dobrß, nebo ╣patnß. Nep°esnosti a nepravdy nepom∙╛ou tuto slu╛bu roz╣φ°it. Kdyby jsem o nφ uva╛oval, tak by jsem se po p°eΦtenφ spφ╣e zalekl a ne╣el by jsem do toho. ╚lßnek je podßn takov²m zp∙sobem, ╛e spφ╣e odrazuje, ale kdy╛ u╛ jste n∞co takovΘho dali na server, m∞li by jste dodat zßkladnφ oficißlnφ informace (Jakß je teoretickß, maximßlnφ rychlost atd.) Je pravda, ╛e spousta lidφ dß spφ╣e na Φφsla na lidi, kte°φ u╛ Data Nonstop majφ. Jß jsem se o tomhle Φlßnku dozv∞d∞l proto, proto╛e mi ho poslal znßm², kterΘmu jsem se v sobotu chlubil, jak² mßm internet. Pochopil to tak, ╛e si myslel, ╛e jß jsem mu jen kecal. Tak╛e uvßdφm jen n∞kterΘ v∞ci na pravou mφru.
Ano, Jß uvßdφm 1000,- bez DPH. Autorka pφ╣e 1050,- s DPH. Stejnß ena, ale autorka to napsala sp∙sobem, jako ╛e se musφ zaplatit pau╣ßl 1050,- s DPH m∞sφΦn∞, ale k tomu musφte mφt tarif minimßln∞ 150,-, tak╛e uvßdφ cenu 1200,- s DPH. Nemyslφte? Roman Stri╣
Myslφm, ╛e by jsem napsal Φlßnek lΘpe, p°esto╛e jsem m∞l dost velkΘ problΘmy ze strany Eurotelu. Nejd°φve mi ╣patn∞ nastavili telefon, pak mi na infolince a na prodejnßch ET °φkali poka╛dΘ n∞co jinΘho a nakonec jim vypadla sφ╗ GPRS na t°i dny a chovali se ke m∞, jako by jsem si to, ╛e nemßm signßl vymyslel. P°esto jsem se slu╛bou spokojen.

29.04.03 10:13
Smudla
*99# vs *99***1#

*99# je obecny pristupovy vytaceci retezec pro pouziti GPRS. Predpoklada se, ze nekde v PC je nastaveno (v pripade NOKIA je to nastavitelne v modem options v Ovladacich panelech), jaky Access Point Name (internet, profi.internet, ....) se bude AT prikazy do telefonku posilat.

Pokud tento APN v PC nikde specifikovany neni, je treba bud pridat AT=CGDCONT nebo jak je ten retezec s APN v uvozovkach na spravnem miste (vice nekde v diskuzich k prvnimu clanku o Data Nonstop na mobil.cz) a nebo primo v telefonku vytvorit GPRS profil s timto APN. V tomto pripade se jako vytaceci string pouzije *99***1#, kde ta 1 znamena, ze bude telefonek pro pripojeni pouzivat profil c. 1.

29.04.03 04:29
Sova Miloslav
RE:Roman Stri╣

Nechci do diskuse n∞jak moc zasahovat, ale neodpustφm si jedno po╣touchnutφ:-)Autorka hned v prvnφm odstavci pφ╣e,╛e slu╛ba stojφ 1050KΦ s DPH - proto se zeptßm Romane nenφ to nßhodou to samΘ jako vßmi uvad∞n²ch 1000KΦ bez DPH? Rychlost stahovßnφ byla zv²razn∞nß proto aby Φtenß°i m∞li reßlnou p°edstavu jak rychl² (nebo pomal²) je tento sp∙sob p°ipojenφ co╛ pova╛ujeme za d∙le╛itΘ:-)Tak╛e kritiku bereme,jsme rßdi ╛e se v diskusφch autor pouze nechvßlφ, ale cht∞lo by to obΦas opravdu Φlßnek doΦφst a╛ do konce:-)

28.04.03 23:28
Jimmy
eurotel je cesky telecom

eurotel patri ceskemu telecomu,tak bych moc nejasal ze jsem presel z monopolu

28.04.03 21:25
Pavel
GPRS - u╛ to makß

Ji╛ jsem zde jeden p°φsp∞vek dßval. Proto v∞zte, ╛e dnes jsem koupil Siemens MT 50 za rovn²ch 2700 KΦ a aktivoval Eurotel Data non stop. V╣e b∞╛φ absoultn∞ bez problΘm∙. Nastavil jsem p°ipojenφ podle tohoto Φlßnku asi za 3 minuty. A prvnφ zku╣enosti? Absoultn∞ bez prooblΘm∙ jede to jednoznaΦn∞ lφp ne╛ pevnß lajna alespo≥ o 30%. Pokud mßte jinΘ zku╣enosti pomalej╣φ p°enos m∙╛e b²t p°φli╣ velk²m zatφ╛enφm sφt∞. Pokud jste ve velkΘm m∞st∞ m∙╛e se stßt, ╛e vßm sφ╗ neuvolnφ maximßlnφ poΦet timeslot∙ p°φpadn∞ ╛ßdn². HlasovΘ slu╛by majφ p°ednost a p°ednost mß i HSCSD data! To je celΘ kouzlo GPRS.A to je d∙vod rozdφln²ch va╣ich zku╣enostφ. Tedy, jß na venkov∞ mßm jistou v²hodu, v jednΘ bu≥ce je mßlo mobilnφch telefon∙ on-line a tak to frΦφ jak namydlen² blesk. Proto: Lon╗ßci nevßhejte mßte koneΦn∞ ╣anci se p°ipojit a bez drßt∙. Zßv∞rem prosφm. Pokud vφte kde se dß v Brn∞ sehnat datov² kabel s mo╛nostφ souΦasnΘho p°ipojenφ nabφjeΦky na Siemens MT 50 tak mi to prosφm sd∞lte moc by jste mi pomohli. adresa pbo@atlas.cz
P.S.( jsem p°ipojen stßle KONE╚N╠!!!)

Pavel

28.04.03 21:21
le@
Do Ostravy

To je p°ece fajn, ne? Tak bu∩te rad ╛e vam to facha, ne?

28.04.03 17:25
Roman Stri╣
P°eΦetl jsem 20% Φlßnku a vφce Φφst opravdu nebudu

Tak nevφm, proΦ tenhle Φlßnek vznikl. Autorka se sna╛φ stra╣n∞ zajφmav∞ (rozum∞j stupidn∞) popisovat, jak mß problΘby s internetem. Jß bydlφm v ostrav∞. VelkΘ m∞sto. Na sφdli╣ti (dost velkΘm). Bohu╛el je tu mo╛nost jen dvou poskytovatel∙ internetu. Jedna dßvß za 780,- m∞sφΦn∞ sdφlenou 64kbps linku mezi osum lidφ. Druh² dßvß 32kbps garantovanΘ za 4990,-, tak╛e jsem to taky moc nevyhrßl.
Dßle m∞ rozΦφlil "zv²razn∞n²" text, ╛e 6 MB stßhnete za vφce ne╛ hodinu. Kdy╛ se podφvßm na poslednφ stahovßnφ u mΘho flashgetu, zjistφm, ╛e 10,5 MB mi trvalo stßhnout 41 minut pr∙m∞rnou rychlostφ 4,5 kB. Kdy╛ se kouknu na pr∙m∞rnΘ rychlosti za dva t²dny co to pou╛φvßm, tak se v╣e pohybuje kolem t∞ch 4-5 kB. Tak╛e zase m²lka (p°ipomφnßm, ╛e bydlφm na sφdli╣ti a potencißlnφ poΦet telefonujφcφch zßkaznφk∙ od ET je tu dost vysok²)
Potom jsem vyp∞nil, kdy╛ jsem se dozv∞d∞l, ╛e kdy╛ si chci aktivovat datanonstop, musφm platit je╣t∞ 150,- pau╣ßl. Ne nemusφm. 150,- je toti╛ minimßlnφ pln∞nφ a vy plnφte t∞mi 1000,- za data nonstop, tak╛e se platφ jen 1000,- bez DPH m∞sφΦn∞. Dßle Φφst nebudu a nechci. Internetprovsechny.cz by m∞l Φlßnky n∞jak korigovat, proto╛e tyto informace tady na tomhle serveru byly n∞kolikkrßt a akorßt matou lidi, kte°φ by o slu╛bu m∞li zßjem. Roman Stri╣

28.04.03 11:18
nishkam
jake cislo

na hotline eurotelu mi rekli, (nejdriv jsem se musel prestat smat te jejich nabidce hokejky s podpisama :-))) ze cislo *99# je pro os win98, *99***1# je pro win2000,xp. O linuxu nebyla rec, ale funguje mi to s tim druhym cislem. Pro mne bylo dulezite to, ze obe cisla jsou pro gprs, takze nebudu platit nic jineho :-) Na tom tesnetwork mam rychlost 44,4 kbps.

28.04.03 09:04
HonzaS
Φφslo

Mn∞ fungujφ ob∞ Φφsla,mßm Motorolu Accompli 008

28.04.03 08:07
TluΦhuba
ErotelφJednßnφ

Z letßΦku zni v╣echno jako sladkß pusinka, ale kdy╛ se pak ukß╛e, ╛e nemß Φlov∞k aspo≥ 100 r∙zn²ch Φφsel s drah²mi tarify pro celou firmu, tak ·robe≥ jednßnφ se zßkaznφkem klesß. Nedej bo╛e, kdy╛ se tam objevφ n∞jakej chudßk s problΘmem na p°edplacence - to pro n∞ toti╛ v∙bec nenφ zßkaznφk. Kdyby byla simka v∞t╣φ, tak tu eurotelφ pou╛iju asi tak jako podtßcek pod skleniΦku!!

28.04.03 07:08
Tomas
Je to tel. cislo spravne?

Jake ma byt teda to tel. cislo? *99# nebo *99***1#
me teda *99# neslo..

Jo jinak jsem meril rychlost na http://www.tesnetwork.cz/
a je tak zhruba 29kb/s

jsem spokojen (jeste by mohla jit cena dolu :)

25.04.03 21:33
Pavel
GPRS - a co ostatnφ operßto°i ??

My co jme zvyklφ tahat data po pevΘ lajn∞ Zlod∞jkomu jme na pon∞kud pomalej╣φ prßci s Internetem zvyklφ. A tak Eurotelu dφky mo╛nß se i tento pomal² p°enos ╣ikne. Jen se ptßm? Co ostatnφ operßto°i ??? Usnuli Φi co ??? nebo nemajφ dost voln²ch IP adres jak jsem taky kdesi Φetl? Nebo strkajφ penφzky do kapsy a °φkajφ si nßs se to net²kß. Oskar si odliv zßkaznφk∙ moc dovolit nem∙╛e, proto╛e jeho zisk se pomalu blφ╛φ ztrßt∞. Moznß jsou moc zaneprßzdn∞nφ reklamou na "moji jedniΦku".

24.04.03 16:02
nishkam
Je to dobre

taky uz mam ten gprs. Stejny siemens me45 jsem si koupil za 5000,- (viz mobilkuryr.cz) Mam ho pripojeneho k linuxovemu firewall, da se rict bez problemu. Zajimave je take to, ze do konce dubna se da poridit nova simka u EuroTelu za 100,- pak uz za 500,-.
Ted bych chtel akorat vytahnout ven externi antenu, at na mne ten mobil nazari. Jo a take ten kabel pres ktery se da komunikovat a nabijet zaroven. Prodavaji ho za 740,-
Doufam to neni jen kratkodoba akce a ze Telecom az se stane 100% majitelem EuroTelu to nezkomplikuje. Kdo vi, mozne je vsechno.

24.04.03 14:57
Kamil
Dobry, ale

domnivam se, ze hovorit o plnohodnotnem pripojeni se neda. Uz jen z duvody nedostatecne kvality spojeni.
I tak je to ale bezesporu pozitivni pocin, velmi oceni predevsim ti, kteri ziji v oblastech bez moznosti alternativniho zpusobu pripojeni.

24.04.03 12:36
vrabcak
Vybaveni pro GPRS

Nejlevnejsi vybaveni pro pripojeni pres GPRS je asi Siemens MT50 (okolo 3 500) + datovy kabel pres ktery se da zaroven nabijet (ceny se pohybuji od 500 do 1000).

24.04.03 10:00
Uffendi
cena

chtel bych se zeptat na kolik pride nejlevnejsi vybaveni telefon infra etc... (PC mam:-)

23.04.03 21:07
Hurri
Souhlasφm s Φlßnkem. Jen

mi to tedy beha rychleji, 6 MB stahnu tak za 20-30 minut. A z prvni faktury mam take strach - pro potvrzeni aktivace jsem sice volal trikrat na infolinku :-(. U tarifu Individual Eurotel tech 150 Kc slevi (takze je neplatite, neni nutne kupovat volne minuty...).

Hurri

P°idat komentß°








































patka.gif (1K) PoΦet p°φstup∙ od 25.6.02:

© 2002-2003 Pavel Svitßk